Sammanfattning av helg!

I helgen hade jag inte tid att skriva någonting så jag tänkte därför köra en liten sammanfattning av den istället!
Den var iallafall riktigt bra och bevisar att man även i Strömsund kan ha förbannat kul!

Fredag:
Åkte iväg till Malin för att dricka lite med henne, där var även Ämelie som skaffat en sooork! haha!

 

Jag fortsatte efter ett tag på hörnet för att kolla vad det var för folk där. Där vart jag bjuden på massa öl och pizza av Jan!
Jag gick sen hem till Malin som lovat att hon skulle komma men som låg hemma oh "vilade ögonen" istället! haha
Lördag: Åkte till Ramsele efter att jag vaknat hos Malin, dit kom efter ett tag Jesper och hälsade på mig!
Var ute och gick i det fina vädret och jag passade på att ta lite kort.



Sen klockan 16 gick jag upp för att hjälpa Per att va servitör haha det var så kul att sitta och lyssna på allt han har vart med om, jobbat på flera stora ställen i Stockholm, jobbat i Paris med Nicke, varit ute på kryssningar runt hela världen, haft det största hotellet i skåne och nu ska vi äntligen få smaka på hans goda mat! Fick en välkomst drink när vi kom dit och dom blev bara fler och fler haha sen bjöds det även på vin och likör!


Det slutade med att pappa och mamma gick hem och jag och Andreas satt och pratade och hade trevligt med Per och drack 40% Sprit efter mycket om och men och en jätte trevlig kväll, lullade jag och Andreas hem till mormor.
Kvällen tog inte slut för det utan vi fortsatte uppe i Strömsund!

Jag var först till Malin, sen åkte jag bil med Josse och Erik (Som såg ett ufo), var på hörnet, gick på fest hos Robin Stener med Emma, Jon och massa annat folk! Där hade jag det skojj och jag var tillbaka hos Malin kl 6 lite otippat eftersom jag sagt att jag skulle vara borta i en kvart men men så kan det gå när man knappt på benen kan stå!
Söndagen tillbringade jag med den här donnan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0