Mot hugg

Sitter och kikar på system kameror, vet inte vilken jag ska köpa och måste nästan beställa den på fredag om jag ska va säker på att få den innan vi åker till Venedig!
Har du något tips!?!
Åhhh vad jag är lat ibland. Idag har jag bara varit hemma, mådde pyton imorse! Kan ju bero på att jag börja träna på provet, vi egentligen skulle ha idag, kl 00.00 och satt uppe till 4 och hann sova 2 1/2 innan jag skulle upp igen.
Till ingen nytta! Men men så är det, jag får ta igen provet nästa vecka.
Har faktiskt suttit med det idag också och nu ska jag göra engelska haha och klockan är nu 00.20!
Bra där Maria!!!


Men vad gör ni som läser egentligen? För nu har det börjat tatt sig ju, men inte många kommentarer för det!
Vill ju ha respons/mot hugg på det jag säger haha!

Kommentarer
Postat av: S

Köp en Nikon d60 ;) de e bra

2008-10-23 @ 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0