Kanoners

Hej jobbar och sliter idag! Slutar om 20 minuter.
Ska vänta på mamma, sen ska vi iväg och köpa en stoooor res väska för jag har märkt det att ha massa små är ingen hit, som jag konkade på dessa väskor ifrån Stockholm, puh!
Sen ska jag till Ramsele och SOVA
Haha komiskt kom hit imorse strax före 9 och det första jag gör är att sätta mig i fotöljen och somna en halvtimme!
Vaknade av att folk kom in och skulle handla men som tur var såg dom inte att jag satt och sov!
Sen ringde Ämelie och kom på den smarta iden att jag kunde ringa och beställa pizza på hörnet som just är runt hörnet bara, så då gjorde jag det!
Min beundrare buss chauffören var nyss in och handlade av mig, är lika rädd varje gång att han ska kräva tillbaka pengarna som han gav mig haha!
Igår var en kanon kväll som jag trodde blev bara lite för mycket dricka där ett tag men det skadar ju inte!
Undrar vad man ska hitta på ikväll?
Nu ska jag stänga bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0