Jag vill inte va en 90 årig gumma med ånger

Vet du jag hatar dig just nu och jag skiter i att jag har tjatat om det här länge nu!
Men jag är less så jävla less, orkar inte ens göra det jag ska göra och det känns som om jag blir allt surare och surare och retar gall febern på både andra och mig själv, och det känns som om allt är pågrund av dig!
Jag vill ha sommar igen!
Ska jag sitta här när jag är 90 år gammal och ångra att det blev såhär? För det vet jag att jag kommer göra! Det här gör mig tokig och vad ska jag göra???
En månad en hel månad och nu vet jag att jag gjorde då inget!
Inget kunde ha varit bättre än då och inget kan vara sämre än nu!


Bra att man har vänner som bryr sig och som man kan snacka med för vad skulle jag göra annars?

"okej, ja men de löser sig det gör allt om det inte skulle göra de ska du va glad för resten, man kan inte få allt här i livet men de braiga är att man alltid kan få något bättre

tänkt va bra du lyckas med allt annat"
Sitter och pratar med Therese, jag vet då det att om 1 år ska jag och hon ut och kroga och då är det bra att jag inte har nån blandning mellan John Travolta och Cristiano Ronaldo som jag måste ta hänsyn till!

"Och de är inget jävla skämt
Näe det är det fan inte det är ren jävla sanning"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0