En på miljonen

Seg ska jag aldrig kalla mig själv mer eller så ska jag det, för det var troligtvis det som satte fart på mig haha!
Har hunnit massor iallafall, och ännu mer ska det bli!
Min älskling kom hem idag också, fick hem henne tillslut haha. Har saknat henne så mycket!  
♥Söta du ♥


Kikade nyss på One Three Hill som mamma spelat in sen i helgen. Jag kommer inte klara mig utan det när det väl är slut.. Finns ingen bättre serie än den! Vad säger ni tjejer ska vi ta den där O.T.H maraton helgen framöver?

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite på min läxa och sen ska jag kolla om jag vann den där väskan som Amir på gaybloggen lottade ut! Sen sooova!


◊För jag är en på miljonen, och du kommer vara den ende som ångrar något! ◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0