Drömmen som jag plågar mig själv för

Jag har just nu inget att klaga över, det enda jag hade att klaga över innan har ordnat sig men ändå sitter jag och surar. Kanske pågrund av att jag inte vet vad nästa steg blir, vill att det ska ordna sig till det bästa mellan oss, men kommer det att göra det, var en annan fråga. Men just nu borde jag vara glad iallafall för jag har allt jag vill ha och som jag någonsin önskat mig men ändå sitter jag här nu och har inte ens börjat med provet jag ska ha imorgon, just bara för att jag har varit så arg idag! För ingen anledning!
Det är något fel på mig eller så söker jag efter att plåga mig själv för att det går så bra just nu!
Har beställt min kamera idag som jag funderat på så länge, drömkameran och även fast det sved lite i plånboken så är jag nöjd. Nått positivt.
Nu ska jag sätta mig med min religons bok uppkrupen i soffan enda tills jag kan det där provet.
Jo du plåga mig själv var det som jag gjorde va?

Jag kan strunta i att åka och åka till världens minsta samhälle istället bara för att där finns min dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0