Diff.

Heluu sitter och kikar tv med Sebbe och några till. 
Ska försöka få Arsim att skjutsa mig till Nathalie imorgon men det blir nog inte så svårt haha, sen ska vi ut och övningsköra nån dag också, men jag vet inte om jag vill för jag vill inte dö i Växjö haha;P
Igår var jag och massa killar på krogen och såklart eftersom jag är enda tjejen så ska dom försöka supa ner mi¨g men jag kan ju säga att det var jag som gjorde det med dom! Malin saaaknar dig, dom kan inte hålla våran takt!
Förfestade iallafall hos Sebbe och Johan sen så åkte vi  ner på Oleo där Sebbe var så snäll så han betalade mitt inträde:D For runt som en stucken gris överallt men hamnade sen här igen, var så trött att jag gick och la mig direkt!
Idag har jag inte gjort någonting typ, tatt det lungt óch vart med Arsim och åkt bil:) 
Blev bjuden på pizza sen har jag bara legat framför tv-n.
Dom här dagarna har vart helt galna och jag skulle inte byta ut dom mot någonting!!!

Är helt knäpp i huvet och har vart det hela dan tack vare dom här jävlarna;P

Näe nu ska jag få Sebbe att laga mat med mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi far ner och knäcker dom jävlarna nån helg;) haah

2008-10-28 @ 17:34:15
URL: http://pettsonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0