"Besökare på Nyköpings Enskilda Gymnasium"

Idag blev det besök på Linneas skola här i Nyköping.
Packade ihop det sista när jag vaknade och sen begav vi oss med bussen från Oxelösund hit till Enskilda!
Lite avundsjuk är jag, runt hörnet ligger HM och resten av stan!
Mysig skola verkar det vara och det första jag fick göra var att skriva i en gästbok och få en bricka som visar att jag är en besökare.
För tillfället sitter jag och läser om kursen Svenska B, August Strindberg, grejer det!
Linnea slutar klockan 13.30 och efter det ska Håkan komma och hämta oss!

Undrar just vad mina kära klasskamrater gör? 
Amanda vet jag iallafall är och letar mitt skåp! Kommer inte ens ihåg vad jag har för skåp nummer!
Tror Eriksson smittat av sig med sitt fiskminne! haha
Vi började egentligen idag för nu är vår praktik slut efter 2 veckor, tråkigt nog, men som sagt jag är inte hemma!


The biggest player of them all, who would have thought that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0