Ännu en mc.dreamy i mitt liv!

Sitter och äter mormors goda köttfärssoppa haha och surar, mest på mig själv,
Jag och pappa har nyss varit och köpt en resväska så nu lovar jag att jag aldrig mer ska klaga över en för liten väska, för den dan då den här blir för liten är den dan jag själv sitter i den!
När vi var påväg ut så träffade jag på "Josh Hartnett", ett ögonblick som kändes som en evighet, av pinsamhet? kanske eller tvärtom, det känns lite vemodigt på något sätt! 
Det är så synd att jag inte kan berätta allt, det hade jag kunnat gjort om det var andra omständigheter men inte här, inte nu och inte i lilla Strömsund, nu har jag även hittat en negativ sak med det där om att alla känner alla också; det är för riskabelt att prata ut!
Bye

Här kommer några bilder från i fredags, bara för att pigga upp!



Madam Eriksson, som först bjöd på middag!

Fröken Kärnlund, som vi gick till sen!

En timme senare haha

Josse här med  födelse dags barnet Jennifer som vi begav oss till!

Björnligan! haha

De tre musketörerna som hade en mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0