Tjaffs & 0 burnouter hittills

Idag skulle jag gjort prov men det gjorde jag inte. För jag är otroligt lat. Jag har gått som en zombie idag, som resten av den här veckan, men nu ska det bli ett slut på det här med att vara uppe på nätterna! Sprungit runt hela dan känns det som, jag och Alec har varit och fixat och planerat med projekt arbetet så nu blir det att sitta på foto affären varje lördag fram till jul!

Träffade Karl-Erik idag och han hade pratat med Louise så det var iallafall pyttelite bättre, men inte mycket. Apropå när jag skrev att den nya läraren var otrevlig på lektionerna, så måste hon ju vara det när hon sagt att flera av eleverna sjunger falskt som överhuvudtaget inte ens gör det och att hon även sagt att det är tur att du inte sjunger själv till en person för att bara nämna några saker som de berättat att hon sagt och det tycker inte jag är varken lämpligt eller snällt att säga till sina elever. Men som sagt till mig sa hon inget sådant men det undanröjer inte det faktum att hon faktiskt sagt det. Så då var det avklarat. Får hoppas Louise kryar på sig och kommer tillbaka och styr upp det här snart:)

Kom hem tjaffsade om ingenting!
Somnade och vaknade upp kl 19.00
Redo för nytt tjaffs
Kl 21.30 Tjaffs igen

Skulle följt med Jens och några till, till Järilvattnet men det blev aldrig så för jag somnade som sagt och vaknade när det åkt, kunde åkt senare men får se hur jag gör sen. Kanske helt enkelt ska vara hemma och göra lite läxa och ta det lugnt och skita i mina burnouter. Låter inte så tråkigt längre.
Imorgon ska vi iallafall fira 200 dagars på Strands bygdegård. Det ska vara Western, Cowboy and Indians någonting tema men jag tror jag satsar på katus! ha
Ska träffas kl 20.00 be there;)

Nu ska jag kika film med mamma sen kanske gå ut och träffa Max och dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0