Lugnt och skönt

Sitter hemma och pluggar hunnit med att kika på 2 filmer med Max och Andreas också och nu ska vi in på vår 3-dje!
Ganska ovanligt av mig men jag känner mig duktig prata med Malin hon tyckte också det kändes underligt men ändå skönt! Jag var aldrig på dansen igår heller och där verkar jag gjort ett bra val enligt dom som jag pratat med idag iallafall för det hade tydligen inte varit ett dugg kul!

Jag har läxor upp över öronen och inget får jag veta verkar det som:S Men jag pratade nyss med Amanda så hon uppdaterade mig lite! Det här med läxorna är väl priset jag får betala efter min flera veckors underbara road trip!
Här har ni en lista så om ni ser något som ni är otroligt bra på eller iallafall bättre än mig, och det kan inte va så svårt, så är det bara att slå en pling så kan jag få lite proffs hjälp;)

  • HistoriaB uppsats, jude förintelsen
  • SvenskaC intervju, gammal  vs. ung
  • Matte C, över 100 tal
  • EngelskaC, översättning och nått dikt trams
  • Naturkunskaps prov, sinnena?
  • Filosofiprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0