Ramsele, Cowboys & dejt

Igår var jag först till Ramsele och hälsade på och där bjöds det på middag, firade morfar för att han fyllde 86 år i förrgår också:) Så han fick paket av oss men jag tror han blivit gladare ifall han fått min cowboy hatt haha! 

Morfar! :P

Kollade på dansbandsduellen,tror det är så det heter. Synd att inte Jannez gick vidare!
Efter det så skjutsade pappa mig till Micke och jag åkte med han, eva-britt och Markus till Strand:)
Där var det massa glatt folk!

Malin & Robin haha!

Var där till efter 12 sen åkte vi på hörnet, träffade Tisen som kom på att vi skulle ha en dejt haha så han bjöd mig på pizza och vi satt och pratade ett bra tag, sen så fick jag även 2 drinkar av honom:)
Nästa dejt skulle bli bio tror jag haha!
Efter det gick jag till Henke och var där nån timme sen kom pappa och hämtade mig vid 5 halv 6 någongång haha!
Bra att ha föräldrar ibland;P

Var inte speciellt full igår, men har ändå inte varit på topp idag, kan ju bero på mycket annat men ändå, så jag har legat framför tv-n och kollat på alla repriser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0