The rose

Har nyss varit ute och gått i 1 1/2 timme och pratat med Nathalie, härligt!
Prata av sig är vi bra på, hade inte jag frusit så mycket och varit så hungrig så hade vi kunnat prata hur länge som helst haha! Idag har jag varit på skolan, fick iallafall lite sovmorgon men gud va trött jag var sov ungefär 1 1/2 timme inatt men ändå har jag inte varit så trött som jag egentligen borde vara, inte ens nu. Bara på dryyg lektionen med flatbacke har ju teori/körlektion med honom på tisdags eftermiddagarna från 17-19 och idag hade vi garage lektion, jag och 25 andra till! Kallt och jävligt och inte ett dugg intressant och precis när jag håller på att somna så skriker han "ja såhär gör jag då när man ska flörta med lilla fröken Blom" och jag ryckte till och fatta inte vad han höll på med, men då stog han och blinka med lysena på bilen haha! Snusk;P
Sen efter det så stod jag och Robin och pratade massa skit på Konsum i evigheter innan mamma tillslut kom och hämtade mig och vi åkte iväg till Isabell och firade hennes 8 års dag! Det bjöds på tårta i massor och lussebullar!

Sötnosen med Elsa!

Present från oss, sen fick hon även en dagbok, läppglans, pennor, 2 prydnads gubbar, armband av oss, men man fyller bara 8 en gång i livet;P

Efter barnen gått och lagt sig satt vi och pratade jag mamma mia och Kenth i några timmar sen åkte vi och satte en ros hos Jonny:,(

Grattis på 45 års dagen Jonny!

Våran ros... the rose

Har som sagt inte ätit något än så ska ta och göra det sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0