Saknaden blev för stor!

En liten tår kan jag erkänna att det kom, och till film/serier är det inte ofta det gör det.
Vad ska jag se när det här tar slut? Äh då får jag helt enkelt åka till Three Hill och leta upp min egen Lucas eller Chad;)

Jag vill också ha min egen Lucas Scott!
Men det lär ju aldrig hända


Tänkte att jag och pappa skulle ta och beställa en ny dator till mig, eftersom pappa kommit på att han också vill ha en dator så då får han ta den gamla och jag en ny!
Annars idag har jag varit ute med hundarna och gått, kikat på tv, ätit, gjort läxa eller gör....Med andra ord en väldigt lugn och skön dag!
Imorgon blir det skola för första gången på 26 dagar HERREGUD haha tur att jag prata med Amanda idag och det var faktiskt inte så mycket jag låg efter i. Typ bara proven i filosofi och naturkunskap. Jag trodde det var mycket mycket mer!

Vi borde inte göra såhär, för ingen kommer gilla det, men vi gör det iallafall och det är jag glad för ska du veta för jag har saknat dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0