Läs det här och ta och tänk till!!!

Anledningen till att jag skriver ett nytt inlägg om det här är att jag vill inte att det roliga som jag hade igår ska få förstöras av vad en liten idiot höll på med! Klockan var väl runt 4 kanske? Och ur flippad tjej skrek och levde fan ända tills jag sa att hon och hennes pojkvän skulle ta det en annan dag istället och särskilt med tanke på att pojkvännen låg helt deckad i en säng och kunde knappt svara ja eller nej! Några namn till det här tror jag inte behövs, du har gjort det här så många gånger nu så alla har börjat genomskåda dig!
Vill du skita i 13 års vänskap så är det upp till dig jag bryr mig inte längre har både brytt mig och förlåtit dig alltför många gånger nu och du är inte värd en enda gång av dom! Vet du vad det beror på? Alla dessa gånger du beter dig som skit, AVUNDSJUKA! Du är så satans avundsjuk stackare så det kommer bli din död, bara det faktum att du alltid ända sedan du va liten ska vara värst är ett bevis på det, och är man inte värst då får man ljuga sig till det. Detta skapar en människa som tillslut blir omöjlig att umgås med och som då och då exploderar. Ett exempel på att detta stämmer in på dig är att du klarar av att ha kompisar ett tag eller de klarar snarare av dig ett tag sen så försvinner dom, Har du inte tänkt på det? Att jag är egentligen den enda som du fortfarande har kvar från den tiden? Även det faktum att du förut hoppat på mig och slagits men även som igår kastat massa skit om hur jag är i ansiktet på mig???

Det är inte att du beter dig som du gör som gör mig mest besviken, för det är jag så van vid ändå, men det faktum att du berättar en version som gynnar dig så att du ska folk med dig även hur sjukt du än betett dig. Besviken blir jag på er som tror på detta, som dessutom har mage att fråga varför ni skulle pratat med mig för att få min version?
Kanske för att det var precis det hon gjorde så att ni fick er en uppfattning. Men ni tänker inte på att hon vänder det till sin fördel heller? Även att ni säger att det var förståeligt att hon flippade ur som hon gjorde?? Att hon bråkade med sin pojkvän är en sak och om det ändå var på han som hon fått sitt utbrott. Men nu var det på mig, som inte hade gjort någonting utan försökte få ett bra slut på det hela och för att va snäll, som du exploderade på!

Sen var det inte bara frågan om vad som hände igår utan vad du sagt innan! När t.o.m. din pojkvän sitter och berättar vad du sagt om mig så börjar man undra vart det hela spårat ur för dig? Kallat mig massa saker för att vi pratat med varandra? besatt.

Ta och tänk efter hur du egentligen beter dig och vad som är viktigt! För hos mig får du inga fler chanser nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

Maria jag har sagt till dig tusen gånger att hon berättat exakt samma sak som du gjort. Jennie berättade även samma sak. Så hur kan din då bli så annorlunda? Det fattar inte riktigt ja. Och jag ringde dig så att du skulle berätta din version som va så mycket annorlunda enligt dig. Men du varken svarade eller ringde upp. Så det är ju upp till dig! Och sa inte jag att det hon sa till dig va överdrivet men att jag inte tycker att det va kontigt att hon flippade. Och det tycker jag inte. För du vet väl hur du blev när du och emelie diskuterade på nationaldagen och Malin sa nånting. Då vart väl du också ganska irriterad?

2008-11-25 @ 12:53:38
Postat av: Emelie.

13 års vänskap? Jag känner inte ens dig din sjuka jävel! Du behöver inte sitta och skriva en hel jävla blogg om mitt jävla förhållande, för det är inget du har med att göra! Kunde han inte ens prata? Nä jag märkte det när han kom hem. Skaffa ett eget liv och skit i andras, speciellt i mitt eftersom du och jag inte känner varandra. Förestan är jag inte rädd att Daniel skulle ragga på dig, så med tanke på dig är jag inte svartsjuk eftersom jag aldrig hört ett enda gott ord om dig i hans närvaro. Men det var väl skitsamma, jag behöver inte dig, vi känner inte varandra, och jag har egentligen aldrig tyckt om dig särskillt mycket heller =) Puss

2008-11-25 @ 12:58:12
Postat av: Emelie

Varför tar du bort min kommentar? Om du sitter och smutskastar mig på din jävla blogg, så borde väl jag få skriva min jävla åsikt? Om inte du hade öppnat din blänkande monster käft så hade jag inte blivit förbannad eller hur? Och som sagt, hur kan du säga att jag kastat bort 13 års vänskap när jag inte ens känner dig? Jag vill verkligen inte ha något med dig att göra, fattar du inte det? Jag har aldrig sett dig som en vän heller för den delen. Och jag kan då fan inte fatta hur du har mage att först bråka med mig, och sedan säga att jag ska öppna porten så att du kan komma hem till mig och sova? Hur i helvete är du funtad? Och som sagt, jag är inte svartsjuk på ett sånt sätt som du tror. Speciellt inte när det gäller dig, eftersom du är 'ett järnmonster'och hur mycket som hellst annat för honom. Så jag är inte rädd för en jävla sekund. Föresten har jag aldrig aett dig som hot heller, för vem var det han blev tillsammans med för 1 ½ år sedan? Vem bor han med? Så sluta sitta och skriva att jag är svartsjuk och besatt, för som sagt så var det för att du öppnade din jävla käft och började lägga dig i mitt och min pojkväns jävla förhållande. Innan hade jag väl ändå inte sagt ett enda jävla ont ord till dig eller hur?

2008-11-26 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0