Skicka ett brev om ni vill något!

Alltså folk tror verkligen att bara för att man lagt mobilen på hyllan ett tag så har man dött!
Varför svarar du inte?
Är du sur?
Har jag gjort dig något?
Vad är det med dig?
Har det hänt något?
Alltså frågorna är oändliga men jag tycker det är så skönt att va utan den ett tag nu har jag visserligen glömt den i Ramsele men jag kommer inte ihåg när jag sist fyllde på den med pengar!
Skicka ett brev för fan det skulle jag uppskatta!

Idag var det som sagt skola och haha det var många som blev förvånade när de såg mig!
Fick kramar och jag vet inte allt var det var haha
Så jag har pratat med de flesta lärare och det jag missat är 2 prov och det är det fler som gjort sen är det några småsaker som jag kan fixa hemma själv så det kändes bra!
Pratade även med min nya """sång"""" lärare, lägg särskilt märke till kaninörona! Min fråga är hur fan ska det här gå???
Louise kom tillbaka... Jag ska sjunga låten med dig på lucia punkt slut.
Den 28 kanske jag även åker till Gävle, jag och Nathalie möts på halva vägen den här gången haha!
Pratade med en fotograf igår som Nathalie ville att jag skulle adda och prata lite med, men det har inte blivit av innan, men så igår så började han skriva, riktigt trevlig var han. Han hade 2 studios i Gävle och började prata om jag ville komma ner och fotas, Mina ögon var tydligen fina, lät precis som Italienarna! mascaran får ta åt sig av det tror jag haha! Nathalie ska åka dit den 28-onde så då tyckte hon det passade bra att vi for samtidigt!
Ska prata mer med honom innan vi bestämmer något.
Nu ska jag fortsätta med lite läxa, måste opponera på en uppsats och läsa alla andras i min grupp dessutom, så inatt blir det plugg igen... Men först blir det gift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0