Kliar i fingrarna

Jahopp en fredag förbi och jag har tatt det lungt, gjort lite läxa och pratat i telefon, men nu har jag stängt av den. Så slipper det klia i fingrarna att folk är ute men inte jag!;P

Att det ska krävas ett sånt inlägg förresten för att ni ska börja kommentera!;P
En kommentar hade jag inte svarat på nu såg jag:
När jag sa till dig att jag ville berätta min version så sa du på engång att du ville inte höra min version, för du hade hört hennes? Men hur visste du då vad jag skullle säga? Jag hade inte ens öppnat munnen då och då är det ungefär som att det spelar ingen roll vad du än säger för jag står på hennes sida. Sen att hon flippade var på MIG INTE HAN och vad hade jag gjort? kan du svara på det? för det verkar varken du eller hon kunna svara på? Men det var rätt att hon gjorde det på mig som du skriver men du vet inte varför jag förtjänade det? Himla konstiga resonemang det här. Och vad är det för nationaldag du pratar om? Men vet du jag bryr mig inte längre och det tycker jag inte du heller ska göra eftersom de här 6 åren med mig ångrar du ju ändå. Efter att du skrev det vill jag varken ha något med dig eller henne att göra! Helt enkelt inte värt det för sådär säger man fan inte!

Aja annars idag så har jag såklart vart på skolan, där inte mycket blir gjort, vi ska plugga på egen hand i de flesta ämnenoch det vet väl alla hur det går? Så vi har istället haft snöbolls krig, eller Max och Alec kasta ut mig i snön snarare! Imorgon ska jag upp tidigt så jag hinner till Ström och köpa en present till mamma eftersom hon fyller år på måndag. Sen ska jag och Alec på fotokurs på foto affären=D Ska bli kul, bara vi inte blir kvar där hela dan haha, kan ju finnas en risk! Efter det vet jag inte om jag ska följa med till Ramsele och kanske hälsa på? Vet inte.
Får se hur det blir kanske blir en tur till Hoting också senare på kvällen;P eller en bil runda med Micke, denna gång utan både hans morfar och mamma:D
Näe nu ska jag prata klart med Max och Eric sen ska jag ringa Nathalie och snacka lite, sen ska jag sova en stund!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0