Lat!

Det finns nog ingen som är värre än mig, jag får inte någonting gjort överhuvudtaget...
Kommer måsta sitta hela natten bara för att få den klar för att det bara är nu som jag är pigg men oh så trött jag istället kommer vara imorgon!
Idag har jag varit ute på en lång promenad, skulle leta reda på mina hundar och min mamma men hann nog gå samma runda 3 gånger innan jag tillslut hittade dom vid vårt hus...men motion fick jag iallafall.
Sen kände jag mig lite bättre så jag åkte upp på skolan för första gången på 3 veckor och gick på första lektionen på övningskörningskursen. Efter det kom mamma och hämtade mig för vi skulle åka iväg och vaccinera Cherie. Det gick ju sådär först skrek hon som en gris sen på andra försöket då jag och vetrinären kämpat som djur så funka det men sen sätter sig hunden och skiter på golvet, jag vettu med min impuls panik börjar fundera på vart jag ska sparka lortarna någonstans så de inte märks men upptäcker snart att de inte går att dölja så med ett leende på läpparna och en hopkrupen skamsen hund så var det bara att förklara, som tur va skrattade hon bara och sa att det inte va första gången!

Apropå hundskit haha näe då någonting bra är istället att IDAG fyller min kära Malin 18 år och jag hopas jag är först med att gratta nu! GRATTIS!
Imorgon om jag nu orkar mig upp på skolan så ska vi efter skolan gå på björnstigen och där väntade smörgås tårta fick jag höra! Sen på tingvalla daimtårta och sist men inte minst öl på hörnet! Lät ganska bra det tycker jag så även om jag fortfarande är sjuk så ska jag nog masa mig upp imorgon! Vad gör man inte för dej? Haha
Äntligen kan vi gå på krogen tillsammans men jag är rädd för att det är det enda vi kommer göra nu haha!
Imorgon kommer en snygg bild på ná så håll till godo!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0