Inget att beskylla mig för!

Men nu går det ont. Nu kommer all ilska ut på alla som egentligen förtjänar det men som gång på gång kommer undan.
Och inget kan jag skriva här eller jo jag ska ge er lite hintar bara för att för då har ingen något att beskylla mig för sen!
En har jag redan skrivit om en annan är så puckad det faktum att eller vänta det finns två som detta passar in på, ni tror för mycket på era pojkvänner det är det enda jag kan säga, sen att en av er inte är så trogen heller gör ju inte saken bättre, jag vet mer än du tror!
Sen fanns det en fjärde också; att luras är inte okej, att först ska vara så himla präktig och stöddig på telefon och sen när man träffas vara värre än vad jag är sen är allt bort blåst igen! Det jag frågar mig då är, om det verkligen är värt det? Allt snack om att  jag är för bra för dig...JA just precis!

Åhh hämnden är så ljuv och jag älskar det!
Folk är så puckade och är ni inte det så då är ni avundsjuka och det är så patetiskt för det genomskådas så lätt men det tror ni inte!
Man ser så väl vilka som är på riktigt och vilka som kommer att vara ens vänner resten av livet och ibland så är det verkligen inte dom man trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0