Grrrr...

Det finns en person som just nu är så irriterande att jag håller på att gå upp i limningen!
Du vet inte om det själv och det är ännu mer irriterande.
Att folk som man egentligen ska vara så nära inte ens ska kunna prata med en! Enligt dig själv ska vi vara så nära varann men det är vi inte, tack vare dig. Märker du inte det? Du har blivit konstig inte ens nu när jag kommit hem har du hört av dig...alla andra har gjort det men inte du! Vad är det här?
Surar och snäser åt mig för allt jag säger gör du också och ändå är det jag som åtminstone snackar.
Skärp dig och sluta tyck så förbannat synd om dig själv för det är inte mer synd om dig än någon annan.
Använder mina ord gör du också....

Jag mår piss idag hostar som en tok och mår illa! Så jag blev hemma även idag antagligen imorgon också och jag känner att jag bara missar mer och mer från skolan eller jag vet inte ens vad det är jag missar så det är inte så jävla lätt att hinna ikapp heller grrr blev arg nu, vill ha nån som lugnar mig som kan tala mig till rätta, men vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0