Grattis!

Idag fyller pappa år eller igår blir det väl, men vi har iallafall haft det riktigt trevligt med mycket skratt.
Jag har också varit hos Max och sett på film men även varit duktig och gjort bort massa läxor.

Jag har förstått att det är bara här i Strömsund jag känner mig såhär nere, har absolut inget att göra med min familj för de är världens bästa. Jag är bara less på Strömsund och allt folk som är här, inte för att det hänt något speciellt, och sen du, det tär verkligen på mig att det blivit såhär och jag kan bara inte ge upp även om jag inget hellre vill.

Men inte förren nu när jag är hemma igen så kommer jag på det och även om jag hamnat på diverse ställen under de senaste veckorna så har det ändå alltid gått bra och det har varit så roligt och det enda ja vill är tillbaka, jag trivs överallt utom här. Under den här tiden har jag inte tänkt en tanke på allt som ploppar upp i mit huvud nu.

Jag vill inte vara här:,(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0