Fläskläpp,blåöga och bula

Jag kan ju bara säga det att jag firade då verkligen Malins födelsedag igår!
Idag har jag en stor fläskläpp, eller läppen är snarare spräckt, blått öga och en stor bula mitt på huvet sen gör det ont lite på massa andra ställen också! Måste upplysa om att det var självförvållat (tydligen)
Sen höll jag tydligen på att drunkna också för det var några som var så himla roliga och hällde vatten över mig, och det var tydligen inte lite heller. Jag skriver som om jag ungefär inte har varit där och ungefär så känns det också!
Ja men jag firade ju Malin iallafall, det var ju huvdsaken.
Bjuden på smörgåstårta och tårta i 2 omgångar blev jag också=)

Jag känner mig fortfarande inte bra, har hosta och halsont och vet inte om jag kommer imorgon heller, men jag vill! Vill  inte ligga efter något mer nu. Sen tror jag att jag ska ha prov imorgon också men jag vet inte riktigt på vad men jag har tränat på det vi gått igenom iallafall. Läxorna bara hopar sig och jag spårar mer och mer ur..
Sitter och lyssnar på den gamla versionen av have a heart av Bonnie Raitt
If you don´t love me why don´t you let me go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0