Det var du som sa det inte jag

Frågor och svar från kommentarerna;) mumms läs och gotta er

E-13 års vänskap? Jag känner inte ens dig din sjuka jävel!

Okej, jag är en sjuk jävel(?) men här kommer ett inlägg om en som är sjukare.
E-Du behöver inte sitta och skriva en hel jävla blogg om mitt jävla förhållande
Jag har överhuvudtaget inte nämt något om ditt förhållande mer än förklarat vad som hände i lördags och det var inte om ditt förhållande utan det var om vad du gjorde mot mig då, och det var ju exakt samma visa då; Jag la mig ju i erat förhållande?? Men då förstår inte riktigt jag hur du tänker? För att jag sa "ska du inte ta det imorgon istället då ni är nyktra", eftersom du stod och skrek kl halv 5 på morron i ett hyreshus. Och det är då inte att lägga sig i förhållandet, utan snarare något du skyller på! men hör du inte hur dumt det låter?? Men den faktiska frågan om varför du egentligen blev arg och flippa ur på mig? Det svaret har jag då inte sett skymten av än, bara massa påhopp som vanligt i dina kommentarer. Inga svar bara skitsnack.
E-Kunde han inte ens prata? Nä jag märkte det när han kom hem.
Nej han kunde inte prata jag höll ju på ett braaa tag innan du kom för att försöka få upp honom! Men vad var tacken? kläder i ansiktet och massa skitsnack. Du må ha vart otroligt full om du inte minns att han inte ens kunde svara på vart kläderna var eller att du slog till han och skrek svara ett antal gånger innan han ens lyfte på huvudet. Det var inte förren efter att du sprungit ut och han undrade vart hans mobil tagit vägen och jag berättade att du hade den, som han började snacka igen. Och hem var han inte förren efter ca 1 timme.
E-Och jag kan då fan inte fatta hur du har mage att först bråka med mig, och sedan säga att jag ska öppna porten så att du kan komma hem till mig och sova?
För det första så var det du som bråkade och för det andra så var det inte dig jag pratade med då utan med Daniel, och jag frågade om jag kunde prata med dig men han vågade inte ge telefonen till dig sa han för han var rädd att du både skulle kasta sönder den och ta den igen, och eftersom jag inte kunde snacka med dig på telefonen så sa jag till honom att han kunde hälsa till dig att du kunde komma ner till porten så jag fick snacka med dig. Jag skulle då aldrig få för mig att sova hos nån som kastat såna ord i ansiktet på mig. Sen det lustiga var att det va pappa som skjutsat mig till eran port och han kom för att skjutsa hem mig. Så det där har du allt fått om bakfoten hörredu!

Okej att du aldrig gillat mig på 13 år? haha snarare du som beter dig som om du skulle vara 13 år! Vad är det här egentligen? Och kommentarerna? Språket? Är det din lille bror som skrivit dom åt dig eller?
E-Så sluta sitta och skriva att jag är besatt
"Kallat mig massa saker för att vi pratat med varandra? besatt. "
Det där skrev jag efter att jag skrivit om vad Daniel berättat om vad du sagt om mig, efter Malins födelsedag och den där kommentaren är ett direkt citat från din pojkvän, det var så han utttyckte sig att det precis var.
Så det kan du ta med han!;)
E-Förresten är jag inte rädd att Daniel skulle ragga på dig, så med tanke på dig är jag inte svartsjuk
-Och som sagt, jag är inte svartsjuk på ett sånt sätt som du tror.

Det var du som sa det, inte jag!
Vem har sagt att du är svartsjuk?? Inte jag iallafall, ha.
Lite lustigt det där, jag har inte nämnt något om att du skulle vara svartsjuk på oss:S Jag nämnde avundsjuk i första inlägget jag skrev, men det hade ju inget med mig och Daniel att göra utan då skrev jag om att du varit avundsjuk ända sedan du var liten "det faktum att du alltid ända sedan du va liten ska vara värst är ett bevis på det" inget om han och mig där va?
Och det där jag skrev om att jag inte fick prata med han det var ju hans egna ord i lördags om den där gången då du tydligen fått spel och sagt att jag va både fitta och hora blablabla när vi var hos Malin!
Och man må ju va dum egentligen att jag fortsatte som att det var som vanligt efter det, även fast jag visste om att du sagt det, Ibland är man blind även för idioter. Hur som helst jag förstår inte varför du ältar det i dina kommentarer? Det var du som sa svartsjuk inte jag;) det tycker jag tyder på någonting iallafall.


E-jag aldrig hört ett enda gott ord om dig i hans närvaro
Ja det är tur han inte säger att jag ska ta in på psyket för att jag är sinnessjuk iallafall, men ioförsig så har han aldrig sagt något ont direkt till mig heller, snarare tvärtom isåfall, men det kan du ju ta med han. Fråga han om utanför grand/elektra en lördag för nån månad sen! Inled det såhär: "Hade det inte varit jag och ...." då fattar han nog.

Jo förresten så har jag inte tagit bort dina kommentarer, jag har bara inte varit inne på bloggen så att jag inte kunnat publicera dom för de måste godkännas först! Men nu ligger dom framme till allmän beskådning. Såklart jag inte skulle ta bort dom det här är ju en chans för dig att visa din rätta sida;D

Så där nu orkar jag inte lägga ner mer energi på det här, svara inte på inlägget eftersom du nu inte har så mycket att svara på, skulle inte tro att det finns några frågetecken. Tror jag svarat på det mesta som går att svara på. Du har varit glömd sen ganska långt tillbaka som några sa till mig och jag tror faktiskt de har rätt för det här spårade ur a loooong time ago.

Vill ni läsa hela kommentarerna så finns de på inlägget;Läs det här och ta och tänk till!


Apropå min "blänkande monster käft" ( Förresten säger du så till Bea också eller?) Så lever jag hellre med den i 13 år till än med dig
=) Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh märks att du är en blommare, förjävla bra :), tjejerna blir som galna! killarna också för den delen, men på ett annat sätt. morr!

2008-11-29 @ 18:48:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0