Dagbok personifierad

Sitter och pratar med min personifierade dagbok haha
Säger inte vem det är för då kanske ni försöker pumpa information av honom men spelar egentligen ingen roll för han skulle ändå aldrig säga något:)
Han vet allt om mig och jag vet allt om honom och efter ikväll kan jag bara säga då vet vi mer! haha
Jag-Vad är satsradning?
Dagbok- satsradning? Spara sperma i små behållare och rada upp dom?
Jag-Haha näe men jag menar i sammahanget om man ska rätta en svenska uppsats!

Vad bra på det här viset när jag berättar för honom så slipper jag skriva dagbok och riskera att nån läser den och anser att jag är så ond att de bränner mej på bål!
Alla borde ha en sån!
Så sant lika sant som att jag nu ska avsluta det här och ta mig en sov stund så jag är pigg imorgon eller pigg och pigg men orkar gå på skolan och om jag fortfarande mår piss så åtminstone kliva upp i tid och göra min läxor klara!
Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0