Sanningen är den att jag inte bryr mig!

Ohhh orkar jag ta det här ikväll? nej jag tar det imorgon. Det blir för övrigt det sista jag skriver om skiten.
Jag kan bara säga såhär förresten; Jag har aldrig sagt att man inte får ha någon åsikt jag har bara tyckt att vissas resoneringar/värderingar är märkliga.
Och jag har då absolut inte sagt att man ska välja sida!
Sen tror jag folk är otroligt dumma om de förnekar en sak som de både skrivit på sms till mig och i inlägget innan de förnekar det på sin blogg! Usch patetiska människa.
Mer om det här tar jag imorgon:)

Idag har jag och Fia drejat en skål haha som blev bra, jag trodde det var ycket svårare:P Har även varit duktig och gjort bort ett av mina 2 prov och ett till ska bort innan fredag. Idag var det naturkunskap och det gick faktiskt bra. Gjorde det efter skolan eftersom jag ändå varje tisdag får vara kvar från 15-17....Och sen från 17-19 eftersom jag har trafikkunskap. Fick tillbaka provet idag och det hade gått väldigt bra 63 av 68:D Killarna va lite avundsjuka!;) Efteråt så var jag tvungen att sitta och ringa säkert 20 gånger hem för att det ens skulle bli någon ton och när de väl svara var kl 20.00 så det var bara hem, äta och slumra till i soffan:P Nu ska jag snart sussa igen och drömma sött, men det gjorde jag däremot inte i natt, först kunde jag inte somna förren halv 6, tur jag had sov morgon, sen när jag väl somnade vaknade jag flera gånger varje timme av att jag hade mardrömmar en handlade minns jag om att jag och Eriksson varit ute och åkt spark och sen vet jag inte hur det gick till men plötsligt låg jag bara där på backen med tänderna utslagna och liggande i handen haha den drömmen va nog värst! Vem vet kanske var det en sann drömm, så det är det som väntar härnäst. Eller kan det egentligen bli värre? tss
Aja nu ska jag ta en ryk sen blir det natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0