90 år fullt frisk och stilig utta bara tusan

Kom nyss hem från Andre, har tittat på film med han och Rickard så jävla roligt haha!
"Då kommer vi sedan ner till Pittteå här, och där har det vart spridda skurar mestadels utav natten"
Robert Gustavsson måste ju vara Sveriges roligaste människa, tror jag ska ge pappa filmerna i julklapp:P
Får skriva ett prestentkort på dom eftersom dom inte hinner komma:P
Annars idag har jag jobbat hela dan, massor med folk inte en lugn stund på 7 timmar, fick även en julklapp av Lasse:D Efter det gick jag och Andreas och åt pizza sen skulle vi kolla julklappar men tror vi köper imorgon istället, gick inge vidare idag! Så imorgon tar vi nya tag och är som vanligt ute i sista minuten men vad vore jul utan det?
Ikväll har vi åkt skoter tror Andre och jag snömula varann 100 gånger efter att vi tillslut blev bogserade hem.

Jag ska ut på juldan med Pellignillot och hennes trasdocka haha, men vi måste stå och köa för att komma in, kul att va den 101 då? För dom tar ju bara in 100 vid insläppet och med min tur så lär vi ju vara det:P

Nu sitter jag och pratar med nått jävla pucko här, men stilig är han hahaha...
Oj nu kom ett till pucko, dock inte lika stilig, och han kom med ett rykte? Tror visst det är den stilige mannen som skickat honom, men det är synd att ryktet inte är sant även om det skulle va ganska roligt om det vore eftersom han som nämnte han klämte haha
Gå och testa dig hörredu
Tur man har sin förstärkning här
// 90 åringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0