Sick

Var ett tag sen jag skrev nu men har inte haft tid.
Skulle fått bort en massa saker som jag skulle gjort denna vecka men har varit sjuk utom i tisdags då jag var på skolan men det ledde bara till att det blev sämre. Är både förkyld, som jag förstod att jag skulle bli eftersom jag kände av det redan på lucia! Men även ont i min mage konstant, har varit och testat mig för laktos intollerans men det visade bara negativt. Men att det kan ligga latent. Hur som helst ska jag försöka ta mig på skolan imorgon och göra bort lite arbete sen får jag se om jag åker till stan med Josse.

Vet inte sist jag skrev men förra torsdagen kom Erik hem så umgicks lite med han och Max sen var jag och tränade i kyrkan inför fredagen då det var lussande frå kl 6 på morron till ungefär 3. Det gick riktigt bra förutom en viss mamma som la av en kommentar om att det lät falskt, kunde ju bero på att brandlarmet som vi av misstag satte igång tjöt!  Man kan ju undra varför den kommentaren kom? Tror jag vet! Som sagt vi satte igång ett brandlarm, fikade massor och blev bjuden på pizza och fick presentkort på engcon. Var också på konsum, Simon ( Såg där en svart skata;), Kommun, Scf, Engcon, Solbacken, Strömbacka m.m. Det här var iallafall det roligaste året hittils skulle jag nästan kunna säga. En jättekul grupp och alla var på toppen humör, så det var mycket skratt och mycket flum haha
Var efter allt lussande hem med Bella och hälsade på hennes familj, "pilla på du" haha, sen blev det pizza ätning som lions bjöd oss på! Efteråt så skjutsade Jonas och Bella mig hem. Skulle lägga mig för att sova då Erik säger att han är utanför huset och ska hämta mig men han fick snällt vända tillbaka och komma en timme senare då jag åtminstone fått duscha! Åkte upp till Max och var där och drack, spelade spel och kikade på bilder med Erik, Max, Simon, Calle, Rickard, Anders, Andreas, Borgen. Var och hälsade på Anton senare, var till Max igen sen hörnet där jag och Rickard (såklart) svepte ut min drink i knäet på mig haha sen åkte jag hem med Micke när det börja bli för mycket! På lördagen blev det att sova ut riktigt sen fixa mig iordning och åka till kyrkan för uppsjungning. Kl 18 var det konsert och vi alla var nog rätt så nervösa jag hade 2 solo låtar och sen delade vi också upp vissa sånger mellan varandra så det var rätt mycket att hålla reda på men det gick jättte bra, en av de bästa gångerna även det här, skulle jag vilja säga, mycket bättre än vad jag trott och alla var nöjda och glada, som tur var även publiken;P
Bytte om och åkte iväg till Max där det var massa folk det var riktigt kul hade skojjskojjskojj och det var roligt att så många från klassen kom:) Sen var det ju absolut inte bara folk från klassen, utan jag tror att vi ett tag var 30-35 st. i Max lilla etta haha. Men kul vare jag och Elinor dansande och var glad!
 
Sen så hade det ju varit ännu bättre om folk som kom mitt i natten inte varit så idiotiska, eller dom kom inte dit, utan stannade en full satt bil när min bror var ute och gick mitt i Ström för att gå till mig, hoppade ur 5 år äldre killar ur bilen, påstod att han sagt en sak som han inte ens hade sagt utan visste knappt vilka killarna var, och höll på att strypa han och gud vet om de inte hade gjort det om inte en annan kille kommit och stoppat dom! Jävla idioter säger jag bara och det sa jag även till dom när jag ringde dit dom till Max. Det ena ledde till det andra och tillslut åkte även jag på en smocka och sen även Elinor som blev kastad in i snödrivan. Att en tjej slåss det gör mig inget, det är lite klös och klappar (Särskílt i det här fallet, som jag mest bara skrattade åt) men när en kille ger sig på en tjej så går det väl ändå till överdrift? Tur att jag och Elinor inte är så bagna och hämndlystna så att vi faktiskt kan ge tillbaka och då inte bara med lite klös haha! Och den här gången ska inte Kim stå och hålla i mig men stackars tjej om han inte hade gjort det!

Men dan efter gick telefonerna varma och ånger kände flera av killarna som ringde och bad om förlåtelse och bönade om att det inte skulle bli en anmälan. Själv hade jag satt dit er ordentligt och gett er en anmälan så lilla trafikkortet som jag vet en av er är så jävla rädd om hade rykt!

Idag har jag som sagt varit hemma och telefonen har gått varm ända till nu känns det som.
Just nu hade jag velat varit i stan med Elinor och varit på lag fest kanske haft en fight till som vi är bra på haha! Inte mot varann som ni kanske förstått av det jag skrev tidigare. Det är bara så, vi håller varann om ryggen till sista blodsdroppen om det så ska vara:D Kollade förresten nyss i Strömsunds tidningen och då var hon där också så kolla in det haha;)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Bara för att du och jag är typ bäst, det kan ju inte vi rå för ;) Haha <3

2008-12-20 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0