Schizo

Sitter på skolan och har psykologi, jag Olga och Sandra ska skriva om schizofreni, men ingen av dom är här.
Just nu skulle jag bokstavligen skulle jag vilja ha sjukdomen själv, alltså flera personligheter eller snarare kunna klyva mig i tusen delar för att hinna med allt jag ska göra, har alldeles för mycket att göra! Idag skulle jag egentligen haft 2 prov men ska inte ha något utav dom för det tog upp alldeles för mycket tid med trafik kunskaps provet jag hade igår kväll, och det var inte ens svårt när jag väl gjort det.
Var hemma igår från morgonen för jag hade så grymt ont i magen och har det fortfarande så jag funderar på att åka hem. Men ska vänta ett tag och se om det går över.
Ikväll ska jag nog följa med Joel på hans träning, Elinor skulle också följa med och kolla. Sen åker jag nog hem med dom. Men får se hur det blir borde egentligen vara hemma och träna till mitt filosofi prov som jag har imorgon. Usch...

Helgen var förresten bra, jobbade fredag, det var fullt upp hela tiden.  Åkte efter det hem och mamma bjöd på tacos sen åkte jag, Andreas och Andre ut och körde skoter, det enda som gör att man kan stå ut med -20 grader på vintern.

Lördag jobbade jag först, lugnare då, konstigt eftersom det var lång lördag. Iallafall så skulle antingen jag eller Jenny klä ut oss till lilla storsjöodjuret eftersom författarna till boken var där och signerade! Som tur var så tog Jenny på sig det haha! Även om det var lilla storsjöodjuret så var dräkten alltifrån liten och tydligen inte så bekväm att gå runt med! Jag ledde runt henne lite på byn, dräkten var som en magnet och alla barn flockades runt oss haha! Sen hade affärerna på bredgårdsgatan en tävling så var dit och drog de som vann en helg på hotell i Övik med biljetter till Modo-Linköping och till paradisbadet. Typiskt såna gånger att man jobbar och inte kan vara med själv för det där hade jag velat vunnit! Pappa hämtade mig vid 3 och vi åkte ner till Ramsele där det var marknad och massa folk. Åt middag där sen for jag till Strömsund och var ut och åkte bil med Micke, var hem till Joel och skjutsade hem Johanna sen åkte jag upp igen och var in på hörnet en sväng. På vägen hem gick mobilen varm och sista samtalet varade till omkring 6 på morgonen då personen i fråga var tvungen och springa iväg och spy haha!

Söndag var det andra advent. Åkte till Ramsele igen och blev bjuden på adventsfika av Per, Starkvinsglögg upp över öronen så tillslut började det snurra till, och jag var tvungen att åka hem haha! Resten av kvällen blev det till att ta det lungt.
Resten av veckan har jag pluggat och har inte så mycket tid till någonting annat nu innan jul.
Nu ska jag sätta mig in i hur det är att vara schizo bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0