Proppmätt

Sitter på skolan och har hål i 2 timmar till, har som sagt 9-orna på besök här idag och jag och Sandra hade nyss en grupp, 3 pers haha ska ha 5 st på hela dagen tror jag:S Och det är dessutom det enda jag ska göra idag. haha
Håller på att hjärntvätta dom att välja samhälle och jag tror jag lyckades fånga nån iallafall;P
Imorgon ska jag jobba efter skolan, känns skönt på ett vis att börja göra det igen! På lördag också och då ska det tydligen vara nån författare om storsjöodjuret och antingen blir det jag eller Jennie som ska ha en dräkt på sig och springa runt...fy fan! Inte blir det då jag iallafall. Det kan de glömma!

Just det apropå den här: Kunde jag inte svara på vad du hade gjort sa du? Har inte jag både sagt OCH skrivt det ungefär tre tusen gånger? Dumma jävel! Hade du inte öppnat din blänkande monster käft och lagt dig i något som du inte har med att göra, då hade jag inte blivit förbannad. Se! Nu har jag berättat det igen! Vad fan är det du inte förstår? Gå och gräv ner dig nånstans!
Så är det ju precis det du inte kan! Vad sa jag då när jag öppnade min blääänkande moooonster käft? och då du hade haft din monster käft öppen oavbrutet i en kvart så du nästan börja krampa! vad sa jag då? för det har jag inte fått något svar på! Och gräva ner sig tycker jag den som inte har något vettigt att säga ska göra!

Ska gå på byn och köpa cigaretter och prata med Micke om jag och Alec kan flytta vårat möte till efter kl 14 på lördag!
Konstigt, är aldrig hungrig längre äter bara en gång om dan och det är egentligen inte bra men vad ska jag göra? Tvinga i mig maten? Sen ska jag hem och sova satt uppe alltför länge igår! Neeeeej just det jag ska ju va i kyrkan och träna efter skolan och det kom jag på nu! Jaja det är allting tror jag på en och samma gång. Imorgon blir det nog inget prov i filosofi eftersom jag ska jobba men men jag får se hur det blir får väl göra det på måndag=/ Och jag som trodde jag skulle få bort 3 prov denna vecka men det sluta med att det blev 1, men det är väl bättre än ingenting antar jag! Men nästa vecka då ska jag ta tag i massor, fast så säger jag varje vecka men jag tror det har att göra med det här med sömnen som jag skrev om igår.
Nu ska jag kila.
Just det hade fått förfrågan efter bilder och jag tänkte jag kunde lägga ut från min och mammas Frankrike resa, när jag kommer hem så håll till godo!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0