Målbrottet?

Imorgon ska jag förbereda mig för att ha hand om niorna som kommer!
Hela dan går bort till det för just när jag har de enda 2 lektioner som jag har på torsdagar så ska jag ha dom!
Jag och Sandra ska informera lite sen göra massa andra grejer.
Haha jag börjar hela tiden meningen med "jobbigt" men suddar ut det lika fort för jag vet inte riktigt vad som är jobbigt, kanske att det är hur mycket som helst att göra men jag gör ändå ingeting. Ligger hemma och sover:P
Jag och Rönne sitter och pratar om att vi ska vända tillbaka på dygnet, knappt nån annan än jag och han som är inne på msn den här tiden på nätterna:P Det vet jag, för jag har studerat det ett tag nu, men ska försöka vända tillbaka dygnet.
Men behöver kanske inte sova så mycket om jag ändå bara ska ha 9-orna? Fast då kommer jag ändå vara trött när jag kommer hem och inte orka med att plugga till filosofin som jag har på fredag:/ Aja får vända på det här nu så jag slipper fundera så mycket! Åker nog till stan nästa helg och hälsar på och går på krogen, har ju inte vart där ännu!
Sollefteå verkar ganska avlägset förresten och det är synd!

Orkar nog inte ta skiten idag heller, men det kommer jag inte orka göra någon dag! äckelpäckel

Idag var jag och sjöng hos Agneta, tjejen som är vår lärare nu när Louise är borta, och det gick rätt bra. Kan mina låtar till lucia. Bara en liten sak som jag märkte för ungefär en vecka sen, att jag känns alldeles torr i halsen. Först så tänkte jag att det är förkylningen som fortfarande spökar så att det beror på att jag är hes, sen börja tänka om jag fått en knut på stämbanden och blev nästan rädd, och idag när jag är uppe och sjunger med Agneta och berättar hur det känns så säger hon att jag är i MÅLBROTTET. VA?? Säger jag. Då berättar hon att tjejer hamnar också i ett slags målbrott men det märks inte lika väl som på killar och tjejer är oftast äldre. Haha jag vet inte om det här är sant, har aldrig hört det förut så antingen så är det i målbrottet jag är eller så är Agneta lite knäpp! Haha jag tror jag satsar på hesheten ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0