Kokar över

Kom nyss in har varit ute med Andre och Andreas och kört/åkt skoter haha Andre tolka och det gick väl sådär.
När vi kom till Andre så koka skotern nästan sönder, Andreas nya dessutom, så jag höll på att hosta ihjäl mig och går runt med wiskey röst just nu! Sammanlagt så har skotern, jag och mobilen kokat över ikväll!
Att jag kokat över beror mest på Robin B, eller inte på just han utan snarare på juryn och alla som är så korkade och tar sitt beslut över deras framträdanden ikväll och inte vad de gjort under hela säsongen! Har aldrig varit såhär engagerad förut i idol, visst, att jag varit det förut men inte som nu, kan ju bero på Malins och mina upplevelser när vi va där för ett tag sen, men ändå jag fattar inte? Och juryn är skiiit, Andreas ska vara en som skrivit låtar till kända artister men kan inte ens välja ut en som passar till Robin? Kevin tycker jag ändå ska vinna men jag hade velat se, som Bagge sa en kill final, och förresten så brukar ändå den som kommer 2-a/3-a komma längre än den som vinner just på grund utav att de inte är uppbundna till ett speciellt bolag utan kan gå sin egen väg och välja fritt så på så vis kanske det var bättre men ändå... Iallafall när han åkte ut så blev jag så arg att jag höll på att trampa ihjäl min egen hund för jag fastna när jag skulle kuta ut haha men det gick bra som tur va och nu har jag lugnat ner mig!
Slänger in en bild på killarna sen jag och Malin var där och även 2 andra snyggingar Malin och Jidhe;) Bara för Jidhes snygga bråk på eftersnacket haha! och såklart för att jag saknar min Malin och vill hon ska komma tillbaka!
Just det ska tillägga att jag varit så tokig eller haha det var jag och mamma som startade ett bråk på bdb pågrund utav delade meningar om idol haha men man måste ju stå upp för vad man tycker, dessutom var hon en stalker usch!



Mobilen ringer oavbrutet och jag får ångest över att jag inte är där "det händer" om man nu kan säga så om Strömsund;P
Men ska nog åka upp och hälsa på Klas och Jens nu:)

Imorgon ska jag jobba och jag säger inte vart även fast många kanske vet och inte med vad heller haha berättar det imorgon istället då allt är över;)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0